onsdag 2 mars 2011

På benen igen!

Jag kom upp på benen första gången igår kväll. .bedövningen hade dä inte släpp efter 7h, men jag låg i ett mindre blodbad och behöde nytt förband och nya lakan. DEt andra försöket gick betdyligt bättre idag på morgonen och det kändes otroligt skönt att komma upp ur sängen. JAg har inte haft speciellt ont idag och därför legat ganska lågt med smärtlindringen. DOck insåg jag att mina muskler inte var så samarbetsvilliga inför. Uppstigning nr2, men lite KEtogan gjorde susen! NU känner jag mig oförskämt pigg, tror att damernas stafett guld gav mig en rejäl energikick av att bara titta på!! EFter utflykten till dagrummet och lite tv-tittande är det dock skönt att vara tillbaka på mitt eget rum. Jag har lyxen att ha fått ett rum helt för mig själv, skönt!

1 kommentar:

  1. Det är coolt att läsa att du (och de andra höftisbloggarna) faktiskt kommer upp och går så snart inpå - känns i tanken oöverstigligt men bevisligen fungerar det :) Bra med inspiration från skidåkarna, hoppas de fortsätter vinna så du tar dig ut på fler utflykter. Låter rasslande dessa strapatser till dagrummet ;) Får se vilka äventyr du går på i morgon!

    SvaraRadera